Tandlæge nær Brøndbyøster

Leder du efter en tandlæge tæt på Brøndbyøster? Og vægter du professionel og omsorgsfuld behandling højt?

Så er Tandlægerne Venge et oplagt valg for dig – vi lægger vægt på tillidsfuld tandbehandling uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Med fagligheden i top

Når du vælger at benytte os som din tandlæge ikke langt fra Brøndbyøster, kan du se frem til forebyggende indsatser og behandling af tandproblemer udført at et professionelt hold af fagfolk.

I klinikken er vi nemlig et team bestående af to tandlæger og tre klinikassistenter, som alle arbejder tæt sammen om at sikre alle vores patienters tandsundhed. Vi lægger vægt på at tilbyde vores patienter behandling af høj kvalitet, og til dette benytter vi moderne udstyr og veldokumenterede og anerkendte behandlingsmetoder. For at sikre kompetent behandling deltager vi desuden i løbende efteruddannelse og kurser, således at vores faglighed er opdateret.

Vi har en ekstern kirurg tilknyttet vores klinik, som udfører særlige kirurgiske behandlinger. Han udfører kirurgiske indgreb på klinikken, således at alle de, som har valgt at benytte os som deres tandlæge nær Brøndbyøster, får samlet alle behandlinger under ét og samme tag.

Vi prioriterer forebyggelse højt

Af hensyn til både tandsundhed og smertepåvirkning er forebyggelse af tandproblemer altid bedre end behandling, når skaden allerede er sket.

Forebyggende behandling indebærer kontrol af tandsættet – herunder røntgenbilleder. Røntgenbilleder bruges i den forebyggende behandling som et led i opdagelse af eksempelvis begyndende huller mellem tænderne, som tit og ofte er vanskelige at se med det blotte øje. I vores forebyggende behandling tilbyder vi vores patienter tandrensning, som effektivt går ind og fjerner bakteriebelægninger, tandsten og misfarvninger på tænderne.

En vigtig del af forebyggende behandling består desuden i individuel vejledning om børsteteknik og brug af tandtråd samt rådgivning om særlige områder i munden, hvor det er vigtigt at være særlig omhyggelig.

Er skaden allerede sket, tilbyder vi naturligvis en lang række af professionelle tandbehandlinger, som udføres med øje for både tandsundheden og dit velbefindende.

Smertefri tandbehandling

Mange patienter frygter for smerter i forbindelse med tandbehandling. Vi ønsker ikke, at vores patienter hverken er nervøse for smerter eller udebliver fra behandling på grund af denne frygt.

Derfor tilbyder vi som moderne tandlæge nær Husum smertefri tandbehandling. I dag er mulighederne for at undgå smerter i forbindelse med behandling bedre end nogensinde, og det betyder, at alle vores patienter har mulighed for at få tandbehandling fri for smerter.

Der er mange måder at undgå smerter på, og i klinikken benytter vi os blandt andet af lokalbedøvelse og smertefri bedøvelse med ”The Wand” og Analge-Ject samt hypnose, som vi har erfaring med, der gør patienter rolige og afslappede.